سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات اجرای «معلم تمام وقت» در دوره متوسطه/ پرداخت حق الزحمه طرح منظم است

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اجرای طرح معلم تمام وقت پرداخت.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات اجرای طرح «معلم تمام وقت» که چندی پیش مطرح شد، اظهار کرد: معلم تمام وقت طرحی برای بهبود معیشت معلمان به کار گرفته شده است و اجرای آن برای معلمان کاملا اختیاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه معلمانی که تمایل به استفاده از مزایای این طرح دارند باید تحت پوشش آن قرار گرفته باشند، ادامه داد: در اجرای طرح ۶ ساعت به ساعات تدریس موظفی معلمان اضافه می‌شود که این زمان متوسطی از ساعات حق التدریسی بود که برخی معلمان در برنامه کاری قرار می‌دهند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان حق التدریس آزاد بین ۴ تا۱۸ ساعت متغیر است، گفت: معلمان در اجرای طرح تمام وقت معادل ۶ ساعت کاری در نظر گرفته شده تحت عنوان فوق العاده ویژه، دریافتی خواهند داشت.

فوق العاده ویژه معلمان جز بندهای فیش حقوقی است

الهیار ترکمن بیان کرد: فوق‌العاده ویژه به بند «واو» منتقل شده بنابراین اتوماتیک از طریق خزانه و در طول ۱۲ ماه سال پرداخت خواهد شد و جز فاکتور‌های فیش حقوقی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: معلمان شرکت کننده در طرح معلم تمام وقت از مزایای این افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم بهره می‌برند و پاداش پایان خدمت با دریافتی بیشتری خواهند داشت.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: در طرح معلمان امام وقت از ظرفیت حداکثری معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی بهره  می‌گیریم و این طرح تا اواسط هفته آینده  به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مم
۰۸:۵۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
این طرح نیز همانند بعضی از طرح های قبلی موفقیت آمیز نخواهد بود. در طرح 5 ساعته کردن کلاس ها اعتراض شد که این کار به نفع دانش آموز نیست ، بلکه وخسته کننده است ، گفتند به نفع معلمان است تا یک روز فرصت پیدا کنند وبه کارهای شخصی خود بپردازند . اینک با این کار نه نفع دانش آموز در آن دیده می شود ونه نفع معلمان. قبول ندارید ! یکی دوسال بعد لغوش خواهید کرد!
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
آیا به جای استفاده از توان حداکثری نیروهای موجود( که مطمئنا این اضافه کاری از کیفیت بسیار میکاهد) بهتر نبود نیروهای جوان فارغ التحصیل علوم پایه بیکار به کار گرفته شوند. تاهم جوانان صاحب تجربه و سابقه کاری شوند وهم شاید کمی به آینده امیدوار. البته اگر جوانان مهم باشند و برای آنان حق حیاتی قائل باشند.
ایمان
۲۲:۳۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
حق‌با شماست و‌حتما جوانان از بیکاری رنج‌فراوانی می برند‌اما‌متاسفانه همین قشر مثلا شاغل در آموزش و‌پرورش هم رنجورن از وضعیت حقوقشون ،