سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت حماسه دفاع مقدس؛

تولید و پخش 2هزار و 220 دقیقه برنامه از شبکه اشراق

به مناسبت حماسه دفاع مقدس 2 هزارو 220 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار بی بدیل رزمندگان اسلام در دفاع از عزت و استقلال میهن اسلامی مان است صداوسیمای مرکز زنجان در معاونت های ، صدا ، سیما و خبر برنامه های متنوع با محوریت دفاع مقدس تولید، تامین و پخش نمود.

درمعاونت سیما ویژه برنامه تلویزیونی «روایت شیدایی» هرشب بصورت زنده به مدت 60 دقیقه مصاحبه با موضوع مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان و ... دوران دفاع مقدس پخش شد.

برنامه صبحگاهی فتح حماسه سی شبکه اشراق نیز روزانه به مدت 60 دقیقه به موضوع دفاع مقدس پرداخت و درکنار این ویژه برنامه ها سایر برنامه های روتین معاونت سیما به موضوع دفاع مقدس پرداخت کردند. در مجموع معاونت سیما بیش از1200 دقیقه برنامه در این خصوص پخش کرد.


معاونت صدای مرکز نیز برنامه های متعددی را به سمع هم استانی ها رساند . برنامه« مقاومت حماسه سی»، ویژه برنامه عصرگاهی صدای استانی زنجان بود که روزانه به مدت 75 دقیقه موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش رزمندگان زنجانی به ویژه غواصان دریادل در عملیاتهای مختلف را تبیین نمود .

 سایر برنامه های روتین تولیدی و تأمینی پخش رادیو نیز با حال و هوای دفاع مقدس مخاطبان را همراهی کردند در مجموع رادیوی استانی بیش از900 دقیقه برنامه برای این هفته پخش کرد.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در قالب اخبار و گزارشات ارسالی به سازمان، خبر رادیو و تلویزیون و تفاسیر ویژه به همراه مصاحبه با سرداران و رزمندگان آن دوران و گزارشات مردمی به مدت 120دقیقه حال و هوای دوران حماسه را در بخشهای خبری زنده کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.