سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تراکتورسازی شاگرد شنول گونش شد

محمد تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی برای حضور در تمرینات تیم بشیکتاش زیر نظر سنول گونش در ترکیه به سر می برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقوی سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرد و عازم ترکیه شد تا در تمرینات تیم بشیکتاش شرکت کند و تاکنیک های فوتبال  روز دنیا   را زیر نظر شنول گونش یاد بگیرد.

باشگاه های تراکتورسازی و بشیکتاش ترکیه رابطه خواهر خواندگی دارند بنابراین تقوی تصمیم گرفت با حضور در تمرینات این تیم ترکیه ای به معلومات فوتبالی خود زیر نظر شنول گونش بیافزاید.

تقوی بعد از جدایی توشاک به صورت موقت هدایت تراکتورسازان را برعهده گرفت و این تیم تبریزی با حضور تقوی یک تساوی و یک پیروزی پرگل برابر حریفان خود بدست آورد.

حمایت بازیکنان تراکتورسازی از تقوی 

همچنین چند بازیکن مطرح تراکتورسازی از جمله اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از سرمربیگری تقوی حمایت کردند چرا که این مربی برخلاف توشاک آزادی عمل بیشتری به این بازیکنان داده است.

حتی گفته می شود دژاگه ، حاج صفی و شجاعی برخلاف سایر بازیکنان با اتوبوس راهی محل اقامت خود نمی شوند بلکه با ماشین شخصی رفت و آمد می کنند.

البته آزادی عمل به ستاره های تراکتورسازی باعث بروز پدیده بازیکن سالاری می شود و انتقاداتی هم در این زمینه صورت گرفته است اما دژاگه، حاج صفی و شجاعی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند و در 2 بازی اخیر عملکرد درخشانی داشتند.

به هر حال بعید نیست محمد تقوی که  از  حمایت  بازیکنان شاخص تراکتورسازی برخوردار است تا پایان فصل هجدهم هدایت این تیم تبریزی را برعهده بگیرد. 


بیشتر بخوانید: 

لوئیس فن خال سر مربی مطرح هلندی در راه ایران

مربیان نامدار فوتبال دنیا در میان گزینه‌های هدایت تراکتورسازی

زنوز: با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تراکتورسازی صحبت نکردیم


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.