سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مدیرانی که در حوزه اشتغال کوتاهی می کنند

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اکثر مدیران در حوزه اشتغال گفت:جوانان انتظار دارند که برنامه ها در راستای اشتغالزایی باشد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: گزارش عملکرد بانک ها هر هفته برای مسئولین ذیربط در کشور ارسال می شود تا با مدیرانی که کوتاهی می کنند برخورد شود.

استاندار کرمانشاه به حادثه زلزله اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به این شرایط مدیران حوزه اشتغال و سرمایه گذاری باید بیشتر از قبل کار کنند که استان از توسعه عقب نماند.

وی اشتغال را اولویت اول استان اعلام کرد و ادامه داد: این استان، استانی است که نرخ بیکاری آن بالاست و جوانان انتظار دارند که برنامه های ما در راستای اشتغالزایی باشد.

بازوند از عملکر اکثر مدیران ابراز نارضایتی کرد و گفت: مدیران دستگاهها باید خود را متولی امر اشتغال بدانند و تمام تلاش خود را در این راستا قرار دهند.

وی بیان کرد: حوزه ورزش و جوانان می تواند فرصتهای شغلی فراوانی ایجاد کند اما متاسفانه عملکرد خوبی تا کنون نداشته است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: ادارات کل ورزش و جوانان، امور عشایری و حمل و نقل و پایانه ها اگر تا پایان هفته آینده، شرایط پرداخت تسهیلات لازم را به متقاضیان اشتغال در حوزه کاری خود فراهم‌ نکنند، سهمیه آنها را حذف و برای عزل مدیران آنها نیز اقدام می‌کنم.

انتهای پیام/ز

نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.