سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دو نفر شکارچی به همراه یک قبضه اسلحه دولول

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقر و کلیایی گفت:مأمورین یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری دو نفر شکارچی و کشف و ضبط یک قطعه کبک و 6 قطعه کبوتر به همراه یک قبضه اسلحه دولول ساچمه زنی از آنان شدند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،چقاکبودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقر و کلیایی گفت:در طی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سنقر و کلیایی موفق به دستگیری دو نفر شکارچی و کشف و ضبط یک قطعه کبک و 6 قطعه کبوتر به همراه یک قبضه اسلحه دولول ساچمه زنی از آنان شدند.

سیدرضا  گفت: مطابق با قوانین و مقررات زیست محیطی برای این شکارچیان پرونده تخلف تشکیل که پس از واریز هزینه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، آنان جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند. کبودی افزود: محیط بانان ما شبانه روز در حال گشت و کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت هستند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر قوانین و مقررات با افراد سودجو مقابله خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر در پایان از عموم مردم طبیعت دوست این شهرستان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعاً با شماره تلفن: 1540 در میان بگذارند.      

انتهای پیام/ز

دستگیری دو نفر شکارچی

برچسب ها: محیط زیست ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.