سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر سوئیس در دیدار از صنایع اراک؛

اشتغال و پویایی واحد‌های تولیدی استان مرکزی نشان دهنده بی اثر بودن تحریم‌های آمریکا

سفیر سوئیس در دیدار از صنایع اراک اشتغال و پویایی واحد‌های تولیدی استان مرکزی نشان دهنده بی اثر بودن تحریم‌های آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران در حاشیه بازدید از صنایع استان مرکزی در اراک گفت: اشتغال و پویایی واحد‌های تولیدی اراک نشاندهنده توان مدیریتی بالقوه و بی اثر بودن تحریم‌های آمریکا است.

لایتنر ضمن دیدار از صنایع بزرگ این شهر وتوانمندی‌های صنعتی استان مرکزی گسترش همکاری‌های دوجانه را خواستار شد.

وی افزود: تقویت مناسبات دوجانبه ایران و سوئیس مد نظر است و شناخت بستر‌های ارتباط دوسویه باید عمیق و گسترده‌تر شود.

سفیر سوئیس در ایران در سفر یک روزه به اراک از کارخانه‌های واگن پارس و ماشین سازی اراک دیدن کردو و با توانمندی‌های استان مرکزی آشنا شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این دیدار ضمن موافت با خواهر خواندگی اراک با یکی از شهر‌های سوئیس گفت: میز اراک در اتاق بازرگانی ایران و سوئیس راه اندازی می‌شود.

دیدار مسئولان سوئیسی فصلی مهم در بهبود و تقویت ارتباطات دوجانبه با استان مرکزی

آقازاده با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی استان مرکزی افزود: استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد دارد و قطب چهارم صنعت ایران است و دیدار با مسئولان سوئیسی فصلی مهم در بهبود و تقویت ارتباطات دوجانبه است.

وی با بیان اینکه برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های تولیدی استان مرکزی آمادگی پذیرایی از تیم‌ها و گرو‌های صنعتی تجاری کشور سوئیس را دارد اضافه کرد: اروپا از توافق برجام حمایت کرده و ایران آمادگی تداوم روابط تجاری با همه کشور‌های دوست را دارد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.