سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع انتظار، در انتظار تحویل

مجتمع 300 واحدی انتظار که با همت انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان ساخته شده این روز ها در آستانه تحویل به متقاضیان است.

نیازی رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ، با اشاره به این که انجمن خیرین مسکن ساز استان از سال 87 کار خود را آغاز کرده است گفت : انجمن خیران مسکن‌ساز در سطح کشور، هیئت امنای کشوری دارد و در استان نیز به همین صورت است و جمعی از خیران، عضو هیئت امنای استانی هستند. علاوه بر این از ظرفیت مهندسان مشاور نیز در این انجمن استفاده می‌شود.

وی افزود : در حال حاضر مجتمع 300 واحدی انتظار با کمک خیرین و متولیان امر پیشرفت 95 درصدی دارد و در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نیازی با بیان این که برای ساخت این مجتمع 20 میلیارد تومان هزینه شده است گفت : این کار خیر در شهرستان های دیگر استان نیز در حال انجام است.

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان در شهرستان زنجان 530 واحد مسکونی ، در شهرستان ابهر نیز از سال 91 تا کنون 142 واحد مسکونی، در ایجرود 8 واحد و در خدابنده نیز 24 واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که در آینده متقاضیان واحد های مسکونی که به همت انجمن خیرین مسکن ساز استان ساخته می شود با جدیت رصد و شناسایی می شوند خاطر نشان کرد : این انجمن برای انجام ماموریت خود از ظرفیت‌هایی چون حساب ۱۰۰ امام، بهزیستی، کمیته امداد و موسسات خیریه‌ای چون موسسه مهدی موعود استفاده کرده است.

انتهای پیام /ک


ساخت 530 واحد مسکونی به همت خیرین مسکن ساز استان زنجان

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.