سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیت در کنترل آنفلوانزا دراستان کرمان

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان گفت: در آستانه فصل سرما کسانی که با طیور سر و کار دارند برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزا فوق حاد پرندگان مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان گفت: مثل سال‌های قبل در آستانه فصل سرما به کسانی که با طیور سروکار دارند موکدا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزا فوق حاد پرندگان، حساسیت لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما خبر‌هایی از شیوع آنفلوانزا فوق حاد پرندگان در استانه فصل سرما، مرغداران مراقب آنفلوانزا پرندگان باشند.

وی گفت: با تلاش دامپزشکی استان کرمان و همکاری مردم و مرغداران، در دو سال گذشته از ورود بیماری پرندگان به استان جلوگیری شده است و امسال هم مرغداران و مردم باید تلاش کنند از شیوع این بیماری در استان جلوگیری شود.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان تاکید کرد: مرغداران باید مسائل بهداشتی و امنیت زیستی را با جدیت مراقبت کنند و حتما نهاده‌های مورد نیاز را از مبادی مطمئن خریداری و حتی المقدور ارتباط خود را با استان‌ها و کانون‌های آلوده کم کنند.

رشیدی افزود: باغدارانی هم که مصرف کننده کود مرغ هستند باید مراقب باشند کود خریداری شده آن‌ها از کدام استان‌ها بارگیری شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: در ورودی‌های استان پست‌های قرنطینه محموله‌های وارد شده به استان را بررسی می‌کنند و لازم است همه مراجع مسئول به وظایف خود در زمینه مراقبت‌های دامپزشکی عمل کنند.
انتهای پیام/ی

بررسی محموله های وارد شده به کرمان در پست های قرنطینه ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.