سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پروژه ساخت ترمینال جدید در شرق تهران متوقف شده است/ تبدیل ترمینال‌ به لانه کبوتران

حسینی میلانی‌ با اشاره به توقف پروژه ساخت تر‌مینال جدید در شهر تهران گفت: پیمانکار 30 تا 40 درصد بیشتر از پیش بینی‌ها هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید آرش حسینی‌ میلانی عضو شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش‌نشان اظهار کرد: من پیشنهادی برای استفاده از ظرفیت شهرداری در گسترش فرهنگ محیط زیستی‌ در میان دانش آموزان دارم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از عوامل کمک کننده به تربیت دانش آموزان پیوند آن‌ها با طبیعت است، گفت: متأسفانه ما از ظرفیت کوهنوردی‌ در شهر تهران استفاده نمی‌کنیم و به دلیل برخی از محدودیت‌ها در بعضی از مناطق، دانش آموزان تحرک چندانی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه معاونت ترافیک باید بررسی کند چگونه می‌توان به مدار‌سی که در دسترسی‌ بر امکانات ورزشی محدودیت دارند، کمک کرد، افزود: تذکر خود را تحت عنوان ترمینال‌ پرندگان‌ مطرح می‌کنم.

حسینی میلانی‌ با بیان اینکه در تهران هم باغ پرندگان و هم ترمینال‌ پرندگان داریم، تصریح کرد: ترمینال‌ پرندگان همان ترمینال‌ جدید در شرق تهران است که پناهگاه‌ کبوتران شده و متأسفانه به دلیل توقف پروژه اکنون استهلاک‌ تأسیسات را شاهد هستیم و این در حالی است که 30 میلیارد تومان بودجه برای این پروژه در سال 97 اختصاص داده شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیمانکار‌ 30 تا 40 درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها هزینه کرده است، گفت: ما با وضعیت نامناسب آلودگی هوا در شرق تهران روبرو هستیم، چنانچه در دی ماه سال گذشته شاخص آلودگی هوا در مناطق 4، 8 و 13 بالاتر‌ از 150 بوده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه گزارش حسابرسی عملیاتی پروژه باید هر چه سریع‌تر به شورا ارائه شود، گفت: از شرکت کنترل کیفیت هوا می‌خواهم گزارشی از اثرات تر‌مینال فعلی بر وضعیت آلودگی هوای مناطق 4، 8 و 13 در مقایسه با شرایط انتقال تر‌مینال به موقعیت جدید تا پایان آبان ماه ارسال کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.