سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امروز؛ آغاز ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان برای پیاده روی اربعین

دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: ثبت نام دانشجویان برای پیاده روی اربعین از امروز یک شنبه ۸ مهرماه آغاز شد.

علی بهرامی دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشگاهیان برای پیاده روی اربعین، گفت: ثبت نام به صورت یک پارچه از امروز یک شنبه ۸ مهرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: امسال با رایزنی‌های صورت گرفته با نظام وظیفه، تصمیم گرفته شد دانشجویان با وارد کردن کدملی و کد سخا (که از دفاتر پلیس+۱۰ اخذ می‌شود) به سامانه نظام وظیفه، درخواست مجوز خروج خود را ثبت کنند.

دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان افزود: در بخش وثیقه مالی دانشجویان می‌توانند در کنار پرداخت بصورت نقدی مبلغ ۳ میلیون تومان، گزینه ضمانت سازمانی (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) را انتخاب کنند تا ستاد ملی دانشگاهیان و بسیج دانشجویی به عنوان شبکه این کار ضمانت سازمانی را در کل کشور انجام دهد.

بهرامی تصریح کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه ستاد اربعین دانشگاهیان و ثبت اطلاعات، ضامن و تحویل مدارک به دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور پس از نهایتا ۴۸ساعت پیامکی دریافت می‌کنند که کد اعتباری ۳ میلیون تومانی صادر شده است.

پس از این مراحل با مراجعه به سامانه (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) و وارد کردن آن در گزینه کد سخا نظام وظیفه، خروجشان را نهایی کنند؛ در واقع این کد اعتباری کار ۳ میلیون تومان وثیقه نقدی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

شرایط خروج دانشجویان برای پیاده روی اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.