سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از ائمه جمعه استان همدان:

مشکلات معیشتی ناشی از سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار است

امام جمعه مهاجران گفت: مشکلات معیشتی مردم صرفا تحریم های خصمانه آمریکا نیست، بلکه عواملی از جمله سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار هدف دار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام مهدی مینایی امام جمعه مهاجران با اشاره به عهد شکنی های آمریکا نسبت به مردم و دولت جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکا قابلیت اعتماد را ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا در مذاکره با کشورها همواره به دنبال تضییع حقوق دیگر کشورها و تامین منافع خود بوده و در راستای رسیدن به اهداف پلید خود از همه ابزارهای فشار استفاده می کند.

امام جمعه مهاجران ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در خاورمیانه، بر آن شدند که در برابر اراده ملت ایران اسلامی ایستادگی کنند، که همواره با سیلی محکمی عقب رانده شدند.

وی تصریح کرد: آمریکا همواره با ابزار تحریم و تهدید، در صدد ایجاد رعب و وحشت در میان ملت جمهوری اسلامی ایران بوده که این برگرفته از عدم شناخت آن ها از ملت دلاور ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مینایی ابراز داشت: از آن جا که آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست، ما نباید به یک باره در بحث برجام به تمام تعهدات خود عمل می کردیم بلکه باید منتظر واکنش طرف های مقابل و انجام وظایف آن ها نسبت به ایران بوده و گام به گام جلو می رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم تعهد آمریکا از گذشته پیدا بود و برجام هم به عنوان تجربه جدید بر بد عهدی آمریکا بوده و دیگر لازم نیست که ما مدام بر این معاهده غیر سودمند پافشاری کنیم.

امام جمعه مهاجران خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی مردم صرفا تحریم های خصمانه آمریکا نیست بلکه عواملی از جمله سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار هدف دار است.

وی در پایان افزود: مسئولان اعم از سران و اعضاء سه قوه همواره باید با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی و به کار گیری نیروهای جوان، خلاق و انقلابی می توانند از سد همه مشکلات گذر کنند.

انتهای پیام/ص.ف

 سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار علت اصلی مشکلات معیشتی مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.