سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ دسته یک بانوان

رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان هفدمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بانوان است.

 بشیری رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: کرمانشاه میزبان هفدمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بانوان جام ولایت  است.

 وی گفت: با توجه به صعود مقتدرانه و بدون باخت تیم بدمینتون بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته دو کشور جام ولایت اینبار این تیم در هفدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک کشور با رقیبان قدرتمندی چون تیم میلاد اسپرت تهران، مهر و ماه تهران، کیهان سیاحت مشهد، نماینده گیلان و بانک ملی فارس همگروه است.

وی  افزود: این مسابقات که در دو گروه الف و ب و بصورت دوره ای در دو مرحله رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر جام خلیج فارس راه خواهند یافت.
 
 وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 11 تیم  که در گروه الف 6 تیم رقابت می کنند  در تاریخ ۹ آبان لغایت ۱۱ آبان به مدت ۳ روز به میزبانی هیئت بدمینتون استان برگزار خواهد شد.
 
 بشیری گفت:این تیم با رقیبان قدرتمندی که اکثر از بازیکنان ملی پوش بهره می برند به رقابت خواهد پرداخت تیم بانوان نماینده کرمانشاه کاملا از ظرفیت های استانی و بومی خود استفاده کرده در صورتی که اکثر تیم ها از بازیکنان سایر استان ها استفاده می کنند.

انتهای پیام/ز



تیم بانوان نماینده کرمانشاه کاملا از ظرفیت های استانی و بومی خود استفاده کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.