چهار خبر والیبال بسکتبال و قایقرانی و بدمینتون در بسته خبرهای ورزشی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در بخش بانوان از 26 مردادماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه آغاز شده است و والیبالیست های جوان استان با درخشش خود توانسته اند در تمامی مسابقات پیروز میدان باشند.

مسابقات قهرمانی دختران کشور جام آزادگان سر افراز با حضور نه تیم از سراسر کشور آغاز شد و در پایان کرمانشاه و بوشهر از گروه الف و هرمزگان و یزد از گروه ب به دور نیمه نهایی صعود کردند.

جوانان کرمانشاه در گام نخست تیم کهکیلویه و بویر احمد و در گام دوم خوزستان و در گام سوم چهارمحال و بختیاری و در جدال برای سرگروهی بوشهر را بدون واگذاری حتی یک ست شکست داده اند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور سطح B بعد از پنج روز رقابت تیم های شرکت کننده با قهرمانی تیم بوشهر در خانه بسکتبال خوزستان به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات ۸ تیم شرکت کننده در دو گروه به رقابت پرداختند که پس از مرحله پایانی تیم های البرز و خوزستان از گروه الف و بوشهر و همدان از گروه ب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در مسابقات نیمه نهایی تیم های البرز و بوشهر با غلبه بر همدان و خوزستان به فینال راه یافتند و تیم های خوزستان و همدان برگزار کنند دیدار رده بندی بودند.

در دیدار رده بندی خوزستان با نتیجه ۶۷ بر ۴۲ بر همدان پیروز شد و عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.

در دیدار فینال مصاف تیم های البرز و بوشهر در نهایت با نتیجه ۵۶ بر ۴۳ به سود بوشهر خاتمه پذیرفت .

سرپرست فنی این مسابقات برعهده مرتضی ترابی فر بود و حسین منصورزاده پیشکسوت بسکتبال استان کرمانشاه به عنوان ناظر فدراسیون حضور داشتند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  تست انتخابي تيم ملي آبهاي آرام زير ٢٣ سال جهت اعزام به مسابقات قهرماني آسيا كه در اواخر مهرماه ٩٧ در كشور ازبكستان برگزار ميشود در درياچه آزادي انجام شد و محمد هادي جعفري ورزشکار حرفه ای و با اخلاق از كرمانشاه در مسافت ٥٠٠ متر كاياك تك نفره مقام اول را كسب نمود و در مسافت ٢٠٠ متر و ١٠٠٠ متر مقام سوم را كسب نمود تا همراه تيم ملي در اين مسابقات حضور داشته باشد.

در بخش بانوان سما ياسمي دیگر ورزشکار حرفه ای و توانا از كرمانشاه در كاياك تك نفره مسافت ٢٠٠ متر و ٥٠٠ متر مقام دوم را كسب نمود و به همراه تيم ملي جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيايي ازبكستان شركت خواهد كرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری بانوان در کرمانشاه به مدت سه روز با معرفی نفرات برتر در دو بخش انفرادی و دوبل به کار خود پایان داد.

بیش از 100 بازیکن از 25 استان کشور دراین رقابت‌ها حضور داشتند و در پایان رقابت‌ها نمایندگان تهران جایگاه‌های اول تا سوم هر دوبخش را تصاحب کردند.

درحاشیه برگزاری این رقابت ها، یک دوره کلاس دانش افزایی داوری بانوان از درجه دو به یک با حضور 15 داور کشور و نائب رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

نشست راهبردی – تخصصی بدمینتون منطقه سه کشور با حضور پنج استان خوزستان، همدان، ایلام، لرستان و کرمانشاه از دیگر برنامه هایی بود که در طول مسابقات برگزار شد.

علاوه براین، اولین کارگاه تاب آوری، ورزش، بانوان و سلامت اجتماعی ویژه رنگینگ بدمینتون بانوان ایران نیز در کنار این مسابقات برپا شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور پیشکسوت بسکتبال استان کرمانشاه به عنوان ناظر فدراسیون در مسابقات قهرمانی کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.