سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از هزار تن زغال چوب تاغ در استان سمنان

مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری هزار و ۴۶۰ تن زغال چوب تاغ نیز در شهرستان دامغان کشف‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسین میرعماد مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از کشف ۲۵۰ میلیون تومان چوب تاغ در شش‌ماهه نخست۹۷ خبر داد و گفت: این میزان چوب در محموله‌های مختلف کشف‌شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه سه هزار کیلوگرم چوب تاغ کشف و مختلفان تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان چوب تاغ کشف‌شده بیش از ۲۵۰ میلیون تومان است که تاکنون هفت نفر در ارتباط با این تخلفات، دستگیرشده‌اند.

وی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری هزار و ۴۶۰ تن زغال چوب تاغ نیز در شهرستان دامغان کشف‌شده است ابراز داشت: این محموله‌های قاچاق با همکاری منابع طبیعی و نیروهای انتظامی کشف‌شده‌اند.

سید حسین  میرعماد عنوان کرد: گیاه تاغ به دلیل هم‌راستایی با اقلیم گرم و خشک و مقاومت می‌تواند در مقابل بیابا نزایی بایستد و از این جهت دارای اهمیتی فراوان در استان سمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ز

۲۵۰میلیون تومان چوب تاغ قاچاق در دامغان کشف شد

برچسب ها: محیط زیست ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.