سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بیمارستان رضوی اعلان کرد:

ضریب اشغال تخت‌ها بیمارستان رضوی بالای ۹۵ درصد است

مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت:ضریب اشغال تخت‌ها در بسیاری از بخش‌های بیمارستان رضوی به بالای ۹۵ درصد رسیده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رضا سعیدی مدیرعامل بیمارستان رضوی در نشست خبری  بااصحاب رسانه گفت:ضریب اشغال تخت‌ها در بسیاری از بخش‌های بیمارستان رضوی به بالای ۹۵ درصد رسیده است که نشان از اعتماد و استقبال بالای بیماران ایرانی و غیرایرانی به این بیمارستان دارد.

وی با بیان اینکه  ۷۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق به همراه ۷۰ تخت قلب، CCU و ICU در بیمارستان رضوی فعال است افزود: این پزشکان در حوزه بیماری‌های قلب و عروق، روش‌های پیشگیری، نوین‌ترین دستاورد‌های قلبی فعالیت دارند.
 
مدیرعامل بیمارستان رضوی  گفت: همچنین ۴ اتاق عمل قلب و کت‌لب با فضای درمانی ویژه و با تکنولوژی بالا بهترین و صحیح‌ترین تشخیص‌ها در امر درمان قلب را در این بیمارستان به‌خوبی فراهم کرده است.

سعیدی افزود:با توجه به آمار بیماران قلبی و عروقی که بخش عمده‌ای از آن‌ها گردشگران سلامت هستند، امیدواریم که فاز جدید این مرکز درمانی را به بیمارستان فوق تخصصی قلب رضوی تبدیل کنیم که ضرورت آن  بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه CT آنژیوگرافی بیمارستان رضوی از یکی از کشور‌های اروپایی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: این دستگاه با قابلیت ۵۱۲ اسلایس بی‌نظیر است و اگر تحریم‌ها مانع نشود این دستگاه به‌زودی وارد کشور خواهد شد و در این بیمارستان نصب می‌شود.

مدیرعامل بیمارستان رضوی تصریح کرد: بحث اضافه شدن ۱۰ تخت تخصصی کودکان، ۲۰ تخت داخلی، ۹ تخت ICU جدید و ۵ تخت CCU جدید در بیمارستان رضوی به تصویب اعضای هیئت مدیره این بیمارستان رسیده است و متوسط هزینه راه‌اندازی هریک از این تخت‌های مجهز و پیشرفته بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بوده است.

سعیدی گفت: در برنامه جدید اتاق عمل‌های بین ۹ تا ۱۱ گانه بیمارستان رضوی که تا پایان سال ۹۷ اجرایی می‌شود ظرفیت اعمال جراحی این بیمارستان به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.
 
وی افزود: همچنین گسترش بخش اورژانس، راه‌اندازی بخش PICU، راه‌اندازی واحد مددکاری و گسترش دیگر بخش‌های تخصصی بیمارستان رضوی که دیگر مراکز درمانی به‌علت پرهزینه بودن دنبالش نمی‌روند هم در دستور کار این مرکز درمانی قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با بیان اینکه در بحث توریسم درمانی موفق عمل کرده‌ایم،  گفت: بنیاد سلامت آستان قدس رضوی به دنبال آن است که کلیه مراحل از صفر تا ۱۰۰ انجام شود و برای بهره‌وری بهتر بخش‌هایی از فعالیت‌های بیمارستان برون‌سپاری شده است و بیش از ۴ میلیارد تومان با مساعدت پزشکان بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی در ۲ سال اخیر به محرومان و بیماران نیازمند کمک شده است.

بزرگترین سمینار بین‌المللی قلب در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود

محمود شبستری رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی هم در این نشست گفت: بزرگترین سمینار بین‌المللی قلب با همکاری این بنیاد و همراهی ۴ انجمن بزرگ اروپایی از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه ۹۷ و به مدت ۳ روز در سالن شهیده رزان اشرف النجار بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این سیمینار بین‌المللی در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد اوج دشمنی دشمنان هستیم، اما موانع، تهدیدات و تحریم‌ها مانع رسد علمی و پزشکی کشور عزیزمان نشده است و در مسیر تعالی آن بیمارستان رضوی نقش ویژه و پررنگی داشته است.

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: همزمان با روز جهانی قلب دومین همکاری علمی ایران و بنیاد اروپایی CSL را در بیمارستان رضوی داشتیم که گامی بسیار موثر و ارزشمند در حوزه سلامت کشور بوده است.
 
شبستری افزود:بنیاد سلامت رضوی در صدد راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت و برگزاری اردو‌های سلامت در سراسر کشور در جهت ترویج سلامت زائران و مجاوران امام رضا (ع) و نیز برگزاری پروژه‌های علمی و پژوهشی برای ارتقاء آگاهی متخصصان و همچنین راه‌اندازی واحدی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشگاه امام رضا (ع) بوده است.
 
انتهای پیام//ا.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.