سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دوباره دبی آب غار کاوات

مدیر امور آبفای شهر جوانرود از کاهش دوباره دبی آب غار کاوات به عنوان یکی از منابع مهم تامین آب شرب این شهر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحمانی مدیر امور آبفای شهر جوانرود از کاهش دوباره دبی آب غار کاوات به عنوان یکی از منابع مهم تامین آب شرب این شهر خبر داد و از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف، در تامین آب مردم با شرکت آبفا همکاری کنند.

وی گفت : دوم مهرماه دبی سنجی و اندازه گیرهای لازم از منابع تامین آب جوانرود به عمل آمد و متوجه شدیم دبی آب غار کاوات در حدود 20 روز، از 50 لیتر به کمتر از 40 لیتر در ثانیه رسیده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه روند رو به کاهش آب غار کاوات تا زمان فصل شروع بارندگی ادامه دارد، گفت: ضروری است شهروندان به منظور مدیریت مصرف و درست مصرف کردن به توصیه‌های امور آبفا توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین از شهروندان خواست با عزم جدی و بهره وری و استفاده درست از آب برای جلوگیری از خشک شدن آب این غار و بروز بحران، شرکت آبفا را یاری دهند.

مدیر امور آبفای شهر جوانرود با تشکر از شهروندان که در تابستان سال جاری در راستای مدیریت مصرف همیار و کمک کار آبفای شهری بوده اند، افزود: کماکان انتظار داریم از مصارف بی رویه آب خودداری نمایند.

رحمانی تأکید کرد: با توجه به اینکه 40 روستا و بیش از 16 هزار انشعاب به صورت آحاد در شهر جوانرود متمرکز و نیز بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته و زلزله های اخیر تعداد زیادی از شهروندان از سرپل و ذهاب، تازه آباد ثلاث و روستاهای تابعه و روستاهای جوانرود محل سکونت خود را به شهر جوانرود تغییر داده اند این وضعیت نیاز آبی را مضاعف کرده و نیازمند دقت در مصرف و پرهیز از هرگونه مصارف بی رویه است.

 

 

انتهای پیام/د

عزم جدی و بهره وری و استفاده درست از آب برای جلوگیری از خشک شدن آب غار کاوات

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، غار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.