رحمانی مدیر امور شهرستان جوانرود گفت : در بازرسی از منابع تامین آب دبی سنجی و اندازه گیرها ی لازمه از منابع تامین اب بازدید بعمل امد نشان از کاهش نگران کننده دبی غار کاوات است.  

وضعیت نگران کننده دبی غار کاوات/ شهروندان از مصارف بی رویه پرهیز کنندرحمانی مدیر امور  شهرستان جوانرود در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهگفت : در بازرسی که بعداظهر 2/7/97  از منابع  تامین آب  دبی سنجی و اندازه گیرها ی لازمه از منابع تامین اب بازدید بعمل امد نشان از کاهش دبی غار کاوات است.

  وی  گفت: دبی غار کاوات از 50 لیتر به کمتر از 40 لیتر در ثانیه رسیده است این موضوع در این موقعیت زمان برای شهروندان جوانرود و روستاهای تحت پوشش آب شهری هستند، بسیار نگران کننده است .

 رحمانی گفت :باتوجه روند روبه کاهش اب غار کاوات تا زمان فصل شروع بارندگی ادامه دارد ،به منظور مدیریت مصرف و درست مصرف کردن نیازمند عزم جدی و توجه جدی شهروندان به توصیه‌ها امور ابفا و بهره وری درست از این نعمت الهی است.

رحمانی  افزود: ؛ضمن تشکر و سپاس از شهروندان در تابستان جاری در راستای مدیریت مصرف همیار وکمک کار آبفای شهری بوده اند کماکان انتظار داریم از هرگونه مصارف بی رویه پرهیز کنند.

  وی ادامه داد:با توجه به اینکه 40 روستا و بیش از 16 هزار انشعاب بصورت آحاد در شهر جوانرود متمرکز و نیز بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته و زلزله های اخیر تعداد زیادی از شهروندان از سرپل و ذهاب ،تازه اباد ثلاث و روستاهای تابعه و روستاها جوانرود محل سکونت خود را شهر جوانرود انتخاب کرده اند این وضعیت نیاز آبی را مضاعف نموده و نیازمند دقت در مصرف و پرهیز از هرگونه مصارف بی رویه است واین ممکن نیست و کمک و همیاری شهروندان در این راستا می طلبد.

وی  گفت:درخواست خالصانه داریم بصورت پیامک و یا تماس ضروری شهروندان پر مصرف و یا به نوعی مصارف غیر ضروری در شهر جوانرود وجود دارد به منظور تسریع در برخورد موارد مشابه را  سامانه 122 کرمانشاه یا مسئولین اداره اب جوانرود  گزارش نمایند .


انتهای پیام/ز


کاهش نگران کننده دبی غار کاوات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.