سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان به شکل موقت به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه نفت مسجد سلیمان از ابتدای حضورش در لیگ برتر امسال درگیر حواشی بوده و هم در کادر فنی و هم کادر مدیریتی خود تغییراتی را تجربه کرده است. در ابتدای فصل کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد تا این باشگاه بتواند در نقل و انتقالات پیش فصل و حضور در هجدهمین دوره ی لیگ برتر خود را آماده کند.

بعد از آغاز مسابقات لیگ و گذشتن چند هفته ی ابتدایی، بابادی با اعضای هیئت مدیره دچار اختلاف شد و از سمت خود استعفا داد تا پیمان مولایی که یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه بود به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شود. بعد از این انتصاب به علت اخلاف نظری که بین رئیس هیئت مدیره، عطاالله بهادری و پیمان مولایی وجود داشت، کیوان بابادی دوباره به سمت خود بازگشت. باز هم در این رفت و آمدها کیوان بابادی با اینکه گفته می شد به سمت خود بازگشته، همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد تا مسئولان تیم به دنبال راه حل مناسبی برای این مشکل در  باشگاه باشند.

امروز شنبه ( 7 مهر 97 ) اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان، مهران نصیریان دوست را به عنوان سرپرست موقت این باشگاه معرفی کردند.

ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: نصیریان دوست به شکل موقت در این سمت فعالیت خواهد کرد و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان به دنبال یک مدیرعامل حرفه ای هستند و در آینده نزدیک مدیرعامل باشگاه را معرفی می کنیم.

مهران نصیریان دوست یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان است.

تیم نفت مسجد سلیمان تا اینجای لیگ هجدهم فوتبال  نتوانسته بردی بدست بیاورد و با زدن تنها یک گل با 3 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

نفت مسجد سلیمان 0 - 2سپاهان / صدرنشینی زرد پوشان در لیگ برتر با پیروزی خارج از خانه

نظر برانکو پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان + فیلم


انتهای پیام/

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.