سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مثلث عبری، عربی و آمریکایی پشت پرده اقدام تروریستی در اهواز

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت:مثلث عبری، عربی و آمریکایی عقبه و پشت پرده اقدام تروریستی بی ارزش و بزدلانه در اهواز بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ رسول سنایی راد، مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا،دیشب در یادواره سرداران و 60 شهید قمصر کاشان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: این اقدام تروریستی بی ارزش و بزدلانه بود که پشت سر این ماجرا، مثلث عبری، عربی و آمریکایی قرار دارد.

وی افزود: این حادثه بزدلانه برای انتقام انجام شد و تروریست ها از خالی بودن سلاح سربازان در آیین رژه آگاه بودند و از این نکته سو استفاده کردند.

به گفته وی، از آنجا که حمله سپاه به پایگاه تروریست ها، روحیه آنها را تضعیف کرده بود این حادثه تروریستی اهواز را برای روحیه بخشیدن به جریانات ضد انقلابی را عملیاتی کردند.

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اظهارداشت: ملت ایران نیز فهمید که همچنان دشمنان دارد و باید برای مقابله با آنان آماده باشد.

جنگ اقتصادی و تحریم علیه ایران ناشی ترس از قدرت بازدارندگی ایران است

سردار سرتیپ رسول سنایی راد، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای توان بازدارندگی است و دشمن جرات جنگ نظامی ندارد، از این رو در عرصه اقتصادی و تحریم وارد شده است.

وی تقویت بخش اقتصادی و بیشینه سازی قدرت در برابر دلار را یک قدرت، ضرورت و راهبرد قوی دانست و افزود: مدیران و مسئولان کشور باید از جنس فرماندهان جهادی دوران دفاع مقدس باشند و همه نیز به دولت کمک کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
به گفته وی، برخی انتقاد دارند که باید دلسوزانه مشکلات را بیان کنند اما نباید تخریب کرد.

موج سواری و سواستفاده دشمن با استفاده از شرایط داخلی کشور

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اضافه با تاکید بر هوشیاری و بصیرت افزایی گفت: دشمن با توجه به شرایط داخلی کشور طمع کرده و به دنبال سوء استفاده و موج سواری است.
سنایی راد، با اشاره به همراهی نکردن مردم با کانون های دشمن در تابستان امسال تصریح کرد: دشمن از همین رو به اقتصاد کشور ضربه وارد کرد و امروز همه مسئولان باید در ایجاد امید و باور توان عبور از جنگ اقتصادی تلاش کنند.

ضرورت پیاده سازی مدل جنگ نظامی در جنگ اقتصادی

وی اظهار کرد: مردم دل به انقلابی بستند که بیش از 220 هزار شهید برای آن جان داده و پشتوانه شدند و باید مدل جنگ نظامی در جنگ اقتصادی نیز پیاده شود.

به گفته وی، آمریکا در جنگی وارد می شود که پیروز آن باشد، در حوزه راهبرداری خطری احساس نکند و جنگ طولانی و فرسایشی نباشد که بر این اساس آنها با ایران وارد جنگ نخواهند شد.
مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ، یادآورشد: کنگره آمریکا پس از نقض برجام
یک ماده به بودجه دفاعی افزود تا رئیس جمهوری آن کشور به تنهایی حق تصمیم برای جنگ علیه ایران را نداشته باشد تا به اروپایی ها تضمین بدهند جنگ شود و قمیت نفت خیلی افزایش یابد.

تجربه دفاع مقدس می تواند در جنگ اقتصادی نیز پیروزی را رقم بزند

سنایی راد، روحیه جهادی رزمندگان اسلام و مردم در دوران دفاع مقدس را ستود و گفت: مردم به ویژه رزمندگان با روحیه از خود گذشتگی در تحمل سختی ها، جنگ را همراهی کردند و در پشتیبانی از جنگ نیز مردم با ایثار جنس های کوپن به جنگ کمک کردند.
وی در باره گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ مردانه و در عین حال مظلومانه ایستادیم و تولید اشتغال کردیم.
به گفته وی، مردم ولایتمدار ایران می توانند با استفاده از تجربه دور زدن تحریم ها و مدیریت دفاع مقدس، از جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون آیند.
قمصربا بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان افزون بر یک و هزار 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.