سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۷ روز گذشته؛

معامله بیش از ۲۳۷ میلیون هزار سهم در بورس فارس

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: ۲۳۷ میلیون و ۸۴۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۸۶۶ هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال در بورس فارس مبادله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای فارس بابیان این‌که سهام مبادله شده در هفته‌ی گذشته متعلق به ۳۸۳ شرکت است، گفت: معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۲۳۷ میلیون و ۸۴۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۸۶۶ هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال مبادله شد که ۵۸ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های پتروشیمی «فجر، نفت و گاز پارسیان» و «گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان» بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری «نفت و گاز پتروشیمی تأمین»، «سرمایه‌گذاری مسکن» و «پارس خودرو» با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری «نفت و گاز پتروشیمی تأمین»، «صنعتی دریایی ایران» و «پتروشیمی زاگرس» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «پتروشیمی غدیر»، «نورد لوله اهواز» و «تولید و خدمات صنایع نسوز توکا» با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

 ترابیان با اشاره به صدور کد سهامداری برای ۲۸۰ نفر و فعالیت ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۲۳ هزار و ۳۰۷ واحد افزایش و به عدد ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ رسید.
انتهای پیام/ر

سهم معاملات بورس منطقه ای در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.