سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف خانگی ارژنی‌ها در دیداری پرگل

مقاومت قرچک در دقایق پایانی مقابل ارژن، شکست را با تساوی عوض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۸ امروز به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی، تیم ارژن شیراز به کسب نتیجه تساوی ۳-۳ مقابل میهمان خود مقاومت قرچک رضایت داد.

در نیمه نخست این بازی اسحاق سورغالی و حمید قهرمانی در دقایق ۳ و ۱۷، ارژنی‌ها را پیش انداختند و در نیمه دوم اسحاق سورغالی با زدن گل دوم خود، ارژن را به بردی دیگر نزدیک کرد، اما در نیمه دوم توان بازیکنان ارژن تحلیل رفت و تیم حریف با استفاده از سیستم پاور پلی و اشتباهات مکرر بازیکنان ارژن به ۳ کل دست یافت و یک امتیاز ارزشمند را با خود از شیراز برد.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز بدلیل محرومیت این بازی را از روی سکو‌ها نظاره گر بود.

نعمتی مربی ارژن علت این تساوی را تمرکز پایین بازیکنان در دقایق آخر برشمرد و افزود: متاسفانه دقایق پایانی بازیکنان ارژن تمرکز کافی را نداشتند و تحت تاثیر حاشیه‌های تیم حریف قرار گرفتند و در حالی که ۳-یک پیش بودیم، روی دو اشتباه، پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

سرمربی مقاومت قرچک هم با بیان اینکه برای این مسابقه ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم گفت: از ابتدای بازی حریف را تحت فشار گذاشتیم، ولی نیمه نخست را با شکست به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم روی موقعیت‌هایی که داشتیم بهترین استفاده را کردیم و حتی می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم.

نماینده فارس با این تساوی و ۱۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم ارژن در هفته دوازدهم، پنج شنبه ۱۲ مهرماه میهمان سن لیگ ساوه است.
انتهای پیام/ر

تساوی ارژنی ها برابر مقاومت قرچک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.