سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه اشکذر:

صبر، مقاومت و توکل برخدا راه پیروزی در برابر دشمنان است

خطیب نماز جمعه اشکذر گفت: هر جا که در برابر توطئه‌های دشمنان صبر، مقاومت و توکل بر خدا  داشته باشیم قطعا پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، خطیب نماز جمعه اشکذر به صبر، مقاومت و به اسارت درآمدن خاندان سیدالشهدا بعد از حادثه عاشورا اشاره کرد و گفت: اهل بیت امام حسین (ع) با صبر و مقاومت خود چهره واقعی بنی امیه را که تا قبل از آن تلاش می‌کردند خود را به دروغین به عنوان حامی اسلام ناب محمدی معرفی کنند آشکار کرد.

حجت الاسلام طالبیان افزود: عدم تسلیم محض در برابر دشمنان و ایستادگی در برابر آن‌ها و توکل بر خداوند سه درس بزرگی بود که خاندان اباعبدالله الحسین به نسل‌های بعدی خود دادند و باعث شد تا نهضت عاشورا جهانی شود.

وی اظهار داشت: نگاهی گذار به دوران تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که دشمنان همواره تلاش خود را برای نابودی اسلام و ایران به شیوه‌های مختلف به کار گرفته بودند از کشف حجاب رضا خان تا عدم برگزاری مجالس روضه خوانی اباعبدالله الحسین  در واقع تاریخ به ما نشان داده که هر جا که در برابر توطئه‌های دشمنان صبر و مقاومت نمودیم و بر خدا توکل داشتیم خداوند هم یاریمان کرده و پیروز شدیم.

امام جمعه اشکذر به دیدار جمعی از رزمندگان با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره و افزود: معظم له در این دیدار فرمودند که همه تلاش می‌کنند تا دشمنی دشمنان ملت ایران در دوران دفاع مقدس را تبرئه کنند و جا دارد که نویسندگان و مستند سازان و فیلم سازان ما روایت صحیحی از دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط کنند و آن را برای نسل جوان بازگو نمایند تا حقیقت دوران دفاع مقدس بدون تحریف باقی و زنده بماند.

انتهای پیام/ غ

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اشکذر

برچسب ها: نماز چمعه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.