سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بروجرد:

حملات کور تروریست‌ها در ایران بی پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حملات کور تروریست‌ها در ایران بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: خون شهدای این حوادث باعث رویش دوباره انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد افزود: این گونه حوادث تروریستی نشانه تحمل نکردن دشمنان برابر اقتدار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: جواب اینگونه حملات بزدلانه در کشور به زودی به تروریست‌ها داده خواهد شد و آنان منتظر انتقامی سخت باشند.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به تبلیغات سو دشمنان و حمله به عناصر انقلابی نظام مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامییک نیروی توانمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان از آن‌ها در هراس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: دشمنان با تبلیغات سو و غیر واقعی قصد دارند مشکلات کشور را در اثر تحریم بیان کنند و ایران را وادار به مذاکره با آمریکا کنند.

وی ادامه داد: دشمنان قصد نا کارآمد جلوه دادن نظام را دارند و این درست نیست براین اساس باید مشکلات سو مدیریتی از سوی دولتمردان سریع بررسی و برطرف شود.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای خود قصد دارند چنان وانمود کنند که ایران در انتظار قحطی است و مردم را وادار به انبار کالا‌های اساسی در منزل خود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمنان قصد کم کردن نفوذ ایران در منطقه را دارند و می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل اصلی مشکلات کشور جلوه دهد تا مردم را در مقابل این نهاد انقلابی قرار دهند.

وی اظهار داشت: دولت باید اوضاع اقتصادی را بهبود ببخشد، و مردم نیز باید اجناس را در حد نیاز خریداری کرده و به تبلیغات دشمن توجه نکنند.

انتهای پیام/د

حملات کور تروریست‌ها در ایران بی پاسخ نخواهد ماند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.