سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

بررسى نتایج اخیر استقلال در دستور کار مدیران و کادرفنى

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند نتایج اخیر آبی پوشان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نتايج اخير تيم فوتبال استقلال و تساوى اين تيم در دربى؛ در همين راستا شنيده مى شود اعضاى كميته فنى و مديران باشگاه در نشستى با شفر و دستيارانش علت نتايج اخير را بررسى خواهند كرد.

با اين وجود در جلسه اى كه ميان مديران و كادر فنى استقلال برگزار مى شود نقط قوت و ضعف تيم بررسى و اصلاح مى شود تا اين تيم در ادامه راه مشكلى نداشته باشد.

همچنين مديران باشگاه استقلال و اعضاى كميته فنى روى بازيكنانى كه در ابتداى فصل از جمله خارجى هاى تيم الحاجى گرو و نيوماير بررسى هايى را انجام مى دهند تا در صورتى كه شرايط جدايى فراهم باشد اين امر اتفاق بيفتد.

به هر ترتيب در نيم فصل بايد شاهد تغييراتى در تركيب تيم استقلال در صورت تصميم مديران و كادر فنى باشيم تا شرايط آبى پوشان براى شروع مسابقات در نيم فصل تغيير كند.

تغييرات در استقلال قطعى است

با توجه به قانون جديد منع بازنشستگى به زودى يك يا ٢ عضو هيئت مديره استقلال شامل اين قانون مى شوند و كار براى آنها در استقلال ديگر امكان پذير نيست.

با اين وجود شنيده مى شود قراب و ملكى اكنون در راس جدا شده هاى استقلال قرار دارند و با اين حساب ٣ عضو جديد بايد به هيئت مديره استقلال اضافه شود.


بیشتر بخوانید:

سبحانی: در حال حاضر هیچ بحثی درباره واگذاری سرخابی ها وجود ندارد/ مصوبه هیئت وزیران دولت نیاز به بازنگری دارد

تحلیل عملکرد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۸۸

ماجرای ترکیب ثابت و مصدومیت بازیکن استقلال


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.