سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه یادداشتی برای فردا در کوهبنان

نمایشگاه معنوی ـ. اجتماعی یادداشتی برای فردا با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محل سالن ورزشی ۲۲ بهمن شهرستان کوهبنان گشایش یافت.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نمایشگاه معنوی ـ اجتماعی یادداشتی برای فردا به همت سمن یادداشتی برای فردا و با مشارکت تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان کوهبنان برپا شده است.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در مساحت 400 متر مربع در دو بخش معنوی و آسیب های فراروی جوانان طراحی شده، افزود: در بخش معنوی آن، سیر تاریخی عصر جاهلیت تا ظهور امام زمان (عج) و شهدای گرانقدر و در بخش آسیب های فراروی جوانان در قالب ۱۱ غرفه ی مختلف از جمله: حجاب، فضای مجازی، اعتیاد، ماهواره، طلاق و... اجرا شده است.

اسدی زمان بازدید از این نمایشگاه را هر روز از ساعت 16 تا 20 عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه هفته برای بازدید عموم مردم، به ویژه جوانان دایر است.

وی خواستار همکاری بیشتر سازمان ها و نهادها با موسسه یادداشتی برای فردا شد و ابراز امیدواری کرد: به همت اعضای سمن جوانان تاسیس شده در کوهبنان، برنامه های متنوعی در این شهرستان طراحی و ایجاد شود.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه یادداشتی برای فردا در کوهبنان دایر شد

 

برچسب ها: جوانان ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.