سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب زنده است و حرکت دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:انقلاب زنده است و حرکت دارد و نماد این پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی همین شهدا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  امروز در مراسم تشییع کودک خردسال شهید طاها اقدامی که در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید و همچنین تشییع محمدتقی کریم شهید مدافع حرم اظهار کرد: این عملیات تروریستی کور و نماد شکست استکبار جهانی و هم پیمانان آن‌هاست.

وی با بیان این‌که مردم اصفهان در همه جریان‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور پررنگ دارند، بیان کرد: انقلاب زنده است و حرکت دارد و نماد این پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی همین شهدا هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به همه مسؤولان عنوان کرد: به داد مشکلات اقتصادی مردم برسید چرا که مردم انقلاب خود را دوست دارند و با حضور خود در این مراسم به دشمنان اعلام کردند که پای انقلاب خود مانده‌اند.

وی با بیان این‌که ما در دفاع مقدس در محاصره سیاسی و تبلیغاتی هم بودیم و صدای ما به هیچ کجا نرسید، تصریح کرد: مردم کشورهای آلمان و فرانسه نمی‌دانند که نقش دولت‌هایشان در جنگ تحمیلی چه بود و این ناشی از کم کاری ماست.

سالک ادامه داد: وحدت ما حول محور ولایت است و مصداق اتحاد بین نیروهای مسلح پدر شهید طاها اقدامی است که یکی از برادرانش پاسدار است و دیگری از مأموران نیروی انتظامی است، ملت ایران یک پارچه برای حضرت سیدالشهدا(ع) عزادارند.

وی در پایان تأکید کرد: به بهای خون خود پای سیدالشهدا می‌مانیم و از آن دست نمی‌کشیم.

 

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تشییع کودک خردسال شهید طاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.