مراسم ختم شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی رئیس سابق عقیدتی سیاسی پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان و پدافند هوایی اهواز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیدعباسی قریشی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان در مراسم ختم شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی اظهار کرد: این شهید بزرگوار یکی از روحانیون پرتلاش، با صفا و دلسوزی بود که در سال‌های اخیر در یگان پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان به خدمت می پرداخت.

وی افزود: وقتی در یکی از مراسمات مربوط به عید غدیر به این یگان دعوت شدم، آنچه به چشم دیدم، ذوق، هنر و سلیقه‌ای بود که با کمترین امکانات برای کارکنان این یگان فراهم کرده بود و نشان می‌داد واقعا با تلاشی بی‌وقفه از مرزهای ایمان و عقیده مجموعه خود دفاع می‌کند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه بیشترین انتقالی و جابجایی در ارتش مربوط به روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی است، مطرح کرد: با اینکه حدود 10 سال بیشتر از استخدام این شهید بزرگوار در ارتش نمی‌گذشت، در همین مدت در شهرهای مختلفی همچون شهرآباد (بجنورد)، سمنان، اصفهان خدمت کرده و اخیرا هم به منطقه پدافند هوایی جنوب غرب (امیدیه) منتقل شده بود.

وی در ادامه به مصاحبه خانواده این شهید در اخبار صدا و سیما اشاره و موضع آن‌ها را بسیار افتخار آفرین قلمداد کرد و گفت: روحیه قوی توام با صبر امثال خانواده شهید افچنگی است که پشت دشمن را شکسته و او را از رسیدن به اهداف شوم خود باز می‌دارد.

قریشی عنوان کرد: شهید افچنگی یکی از روحانیون پرتلاش، با صفا و دلسوز عقیدتی سیاسی ارتش بود و حقیقتا مردم در تشییع پیکر مطهر این شهید، سنگ تمام گذاشتند.

 مراسم ختم شهید حجت الاسلام محمد افچنگی که در جریان حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانده گروه 44 و 55 توپخانه ارتش و جمعی از  کارکنان نظامی و انتظامی استان، در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم ختم شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.