سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای 2 هزار سبد تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از اهدای 2 هزار سبد تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل خبر داد.

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه 2 هزار سبد تحصیلی توسط مراکز نیکوکاری به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اهدا شده است، اظهار داشت: ۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که خیران با همکاری این مراکز نقش بسزایی را در رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت محله و منطقه خود ایفا می‌کنند.

وی با اعلام اینکه ۵۷۰ کیف و لوازم تحریر نیز توسط بسیج اصناف در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است، گفت: همکاری‌های همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و آحاد مختلف جامعه با کمیته امداد موجب خواهد شد تا علاوه بر مرتفع ساختن مسائل اساسی اقشار آسیب‌پذیر، همبستگی اجتماعی نیز افزایش یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها موجب شد حدود ۷۰ درصد از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل رفع شود، گفت: نیکوکاران اردبیلی بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند که از این طریق کیف، لوازم تحریر و پوشاک آنها برای ورود به مدرسه تأمین شده است.

توحیدی با بیان اینکه دانش آموزان نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار ندارند نیز از کمک‌های خیران بهره‌مند شده‌اند، افزود: برخی دانش آموزان نیازمند توسط مراکز نیکوکاری و سایر خیران شناسایی شده بودند که با اهدای سبد تحصیلی گام‌های مهمی برای رفع مشکلات آنها برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام تحصیلی تهیه شده با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی دانش آموزان تحت حمایت در بین آنها توزیع شده است، اعلام کرد: یکی از اساسی‌ترین وظایف امدادگران کمیته امداد استان اردبیل حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان تحت حمایت است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه 5 هزار و ۴۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، گفت: دانش آموزان تحت حمایت این نهاد دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که با کمک‌های خیران می‌توانند مقاطع بالای تحصیلی را طی کرده و در آینده به افراد موفقی برای جامعه تبدیل شوند.

توحیدی با بیان اینکه درصدد هستیم روش‌های نوین و جدیدی را در اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به کارگیریم، افزود: به یاری نیکوکاران اردبیلی خواهیم توانست سایر نیازهای دانش آموزان بی‌بضاعت این استان را رفع کنیم تا در طول سال‌تحصیلی با مشکلات کمتری روبه‌رو باشند.
وی با اعلام اینکه تمامی کمک‌های دانش آموزان در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت تا از این طریق به دست دانش آموزان نیازمند برسد، بیان کرد: ۱۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس ابتدایی و راهنمایی توزیع شده و جشن گلریزان نیز در دبیرستان‌های استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار توانستیم نیازهای اساسی دانش آموزان تحت حمایت را برای گام نهادن در فضای علم و دانش تأمین کنیم، افزود: هم‌استانی‌های نیکوکار با همه وجود در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها شرکت کردند تا هیچ دانش آموزی به خاطر فقر و تنگدستی از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام/ح

رفع ۷۰ درصد از مشکلات دانش آموزان نیازمند اردبیلی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.