سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های دفاع مقدس تبیین شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۶ مهر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی با صبر و مقاومت در برابر کمبودها، سختی‌ها و فشار‌های روانی، اقتصادی و نظامی دشمن ایستاد و سربلند بیرون آمد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، دشمنان با تمام تجهیزات خود به میدان آمدند تا ایران اسلامی را شکست دهند، اما مردم با بصیرت خود، نقشه‎های شوم دشمن را بر هم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود، اضافه کرد: ایران اسلامی با استفاده از دستاورد‌های این دوران، موفق به سازندگی و بومی سازی سامانه دفاعی شد.

نکونام ادامه داد: تجربه‌های دفاع مقدس باعث شد تا امروزه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بتواند اجرای طرح‌های بزرگ کشور را بدون نیاز به شرکت‌های خارجی اجرا کند.

وی گفت: در شرایط فعلی هم مردم ما که همان مردم زمان جنگ هستند، می‌توانند با صلابت و حتی قوی‌تر در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند.

انتهای پیام/ف

ملت ایران در دوران دفاع مقدس سربلند شد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.