نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تحریم‌ها عامل شکنندگی بیشتر دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۶ شهریور ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تأکید کرد: دشمنان و بویژه آمریکا از طریق جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اما در این جنگ راه به جایی نمی‌برند.

وی افزود: دشمن در تلاش برای پیروزی در جنگ اقتصادی است ولی ملت ایران با استقامت و صبر در مقابل این توطئه ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مدیریت صحیح تحریم‌ها و به کارگیری اقتصادی مقاومتی از مهمترین راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی، و حفظ منافع ملی در گروی پیروزی در این جنگ است.

نکونام با اشاره به تحریم‌ها و بدعهدی دشمن در برجام و همچنین رفتار‌های غیرانسانی دشمنان و استکبار جهانی در مقابل ملت ایران و آزادی خواهان جهان تأکید کرد: بازنده اصلی این حرکت‌ها خود دشمنان هستند.

وی با تأکید بر نتایج معکوس تحریم‌ها برای دشمن گفت: تحریم‌ها عامل شکنندگی بیشتر و آسیب پذیری دشمن در جامعه بین المللی، و چرخش افکارعمومی بر ضد آن‌ها شده است.

نکونام با بیان اینکه آمریکا این روز‌ها دیگر قدرت گذشته را ندارد اضافه کرد: استکبار جهانی تا کنون بار‌ها و در عرصه‌های مختلف از جمله ۸ سال دفاع مقدس، از ملت ایران سیلی محکمی خورده و بسیار ضعیف شده، در حالی که ایران اسلامی هر روز قوی‌تر و مستحکم‌تر گردیده است.

وی یادآور شد: اکنون که کشور با مشکلات و فشار‌های اقتصادی همه جانبه مواجه است، برخی می‌خواهند با راه اندازی جنگ رسانه‌ای به نظام ضربه بزنند، اما مردم با هوشیاری و بصیرت، این دسیسه‌ها را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به پیشرفت، بالندگی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های گوناگون از جمله دستیابی به انرژی‌ها و فناوری‌های نو ادامه داد: ایران امروز کشوری تصمیم گیرنده در منطقه است.

نکونام با اشاره به در پیش بودن ماه محرم الحرام و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مردم ایران و نظام اسلامی با درسی که از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گرفته اند، هرگز زیر بار ظلم و ستم دشمنان نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه بزرگترین معروف در قیام امام حسین (ع)، یاری دین آسمانی اسلام بود گفت: جمهوری اسلامی هم که نشأت گرفته از نهضت عاشورا و بزرگترین معروف امروز است باید یاری شود.

نکونام در پایان با گرامیداشت سالروز واقعه خونین ۱۷ شهریور و کشتار مردم از سوی رژیم پهلوی در جمعه سیاه سال ۱۳۵۷ و شهادت دومین شهید محراب آیت اللَّه سید اسداللَّه مدنی در ۲۰ شهریور سال ۱۳۶۰ به دست منافقین افزود: این‌ها بخش کوچکی از جنایات دشمنان در حق این ملت است که هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/ش

دشمن در جنگ اقتصادی موفق نمی‌شود

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار