سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم موفقیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان وبلوچستان توانست برای سومین سال متوالی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ که با حضور سید دانیال محبی استاندار برگزار شد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای سومین سال متوالی در زمره دستگاه‌های برتر قرار گرفت و بدین منظور از مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

این ارزیابی با توجه به بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی بر اساس گروه بندی سازمان اداری و استخدامی کشوری صورت پذیرفت که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی رتبه برتر را کسب کرد.

جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، با استفاده از آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستوالعمل‌های اجرایی مربوط درخصوص ارزیابی عملکرد سال مورد ارزیابی، با رویکرد کار تیمی، برگزار میشود.

توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی، نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی از طریق بازخورد‌های نتایج ارزیابی و بازنگری اهداف، و تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به ارباب رجوع و شناسایی، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/پ

پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.