فرماندار خاش گفت: ضمن تشویق بازاریان با انصاف، قاطعانه با اخلالگران بازار این شهرستان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی فرمانداری خاش حمیدالدین یوسفی در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار خاش اظهار داشت: مسئولان دست اندر کار ضمن برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار باید تلاش کنند تا قیمت تمام شده کالا‌ها را کاهش دهند.

وی ادامه داد: به فرصت طلبان اجازه داده نمی‌شود که به بهانه‌های واهی از جمله تحریم‌ها سوء استفاده کنند و اجناس را با چند برابر قیمت واقعی آن به فروش برسانند.

فرماندار خاش همراهی و نقش اثرگذار حمایت مردم از دولت را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات شایسته به مردم، تقویت امید و نشاط در جامعه، اعتماد سازی و تلاش برای حل مشکلات سبب ارتقای شاخص‌های خدمات می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی از واحد‌های صنفی در خاش افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام و ۱۶۲ پرونده تخلف تشکیل و متخلفان ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

یوسفی ضرورت اطلاع رسانی اقدامات دولت، دستگاه‌های اجرایی و حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان را متذکر شد و اظهار داشت: تعاونی‌های مصرف ادارات، عشایری و روستایی می‌توانند از فرصت در اختیار استفاده و برنج مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس صنعت معدن و تجارت خاش نیز در این نشست از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۱۰۰ تن برنج با کیفیت هندی با قیمت هر کیلوگرم ۷۹ هزار ریال در این شهرستان توزیع می‌شود.

مهدی اسماعیلی بیان کرد: بالا بودن ۱۸۰۰ تا ۲ هزار تومانی قیمت مرغ زنده در درب مرغداری‌های خاش در مقایسه با قیمت مرغداری‌های تهران و دیگر استان‌ها سبب گلایه مندی مردم شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خاش نیز گزارشی از توزیع کالا‌های اساسی مانند برنج و مرغ منجمد ارائه کرد و گفت: در مبحث تولید و عرضه مرغ مشکلی نداریم.

حمیدرضا کبدانی اظهار داشت: قیمت مرغ زنده در درب مرغداری‌ها بین ۷۸ تا ۸۰ هزار ریال در هر کیلوگرم است.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش هم با اشاره به اینکه بسیاری از مردم منطقه فقیر و از قشر کم درآمد هستند بر ضرورت کشت محصولات فصل و عرضه آن با هدف کنترل قیمت‌ها و تامین نیاز‌های مردم و همچنین ایجاد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تاکید کرد.

انتهای پیام/پ

برخورد با اخلالگران بازار 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار