سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 تشکل مردم نهاد دارای مجوز در شهرستان قصرشیرین مشغول فعالیتند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی قصرشیرین گفت : 12 تشکل مردم نهاد دارای مجوز در این شهرستان مشغول فعالیتند و 2 سازمان مردم نهاد دیگر نیز در حال ثبت مجوز است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی قصرشیرین گفت : عمده فعالیت های این سازمان ها ، کمک به خانواده های نیازمند ، اجرای برنامه های ورزشی ، محیط زیست ، حمایت و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و همکاری در برنامه های حوزه بهداشت و سلامت است.

وی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد ، صدای مردم برای حل مشکلات جامعه هستند و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نقش سازمان های مردم نهاد با هدف همبستگی بیشتر بین مردم و دولت پررنگ تر شده است.

وی بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف عالی دولت ها ، بدون همراهی مردم کاری سخت و امکان ناپذیر است و در دنیای پیشرفته امروز که خود مردم نوع حکومت ها را تعیین می کنند ، نقشی تعیین کننده در حل مشکلات جامعه دارند.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: قدمت سازمان های مردم نهاد بسیار طولانی است و این تشکل های مردمی هر جا که نقش پررنگ تری داشته اند آن جامعه مسیر توسعه را با شتاب بیشتری طی کرده است.

به گفته رضایی ، مشارکت مردم در حل مشکلات جامعه امر تازه ای نیست اما شکل گیری سازمان های مردم نهاد و حضور بیشتر آن ها در برنامه های توسعه کشور امری تازه است.

وی عنوان کرد: بهترین نوع مشارکت مردم و سازمان های غیردولتی در زلزله آبان پارسال را مشاهده کردیم و شاهد همبستگی عظیم نهادهای مردمی و مشارکت آن ها برای کمک به مناطق زلزله زده بوده ایم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول چهاردهه از شکل گیری آن بهترین نوع از مشکلات مردمی را ارائه کرده است و شکل گیری انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و حضور مردم برای مقابله با بحران ها و توطئه ها ، مهمترین موارد این حضور تشکل های مردمی است.

 

 

انتهای پیام/د

عمده فعالیت های سازمان های مردم نهاد ، کمک به خانواده های نیازمند است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.