سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه شش هزار و ۸۱۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان از ارائه شش هزار و ۸۱۰ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر دادکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان ، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه این نهاد شش هزار و ۸۱۰ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری ارائه کرد ،گفت : مشاوره حقوقی، تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه و اظهارنامه از مهم‌ترین این خدمات است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به همکاری ۱۰۴ وکیل و حقوقدان نیکوکار با کمیته امداد اصفهان ،گفت : ۹۱۷ پرونده مددجویی در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ با همکاری این نیکوکاران مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان در رابطه با سازوکار تعامل کمیته امداد اصفهان با حقوقدانان داوطلب ، به ارتباط خوب این نهاد با کانون وکلای اصفهان اشاره کرد وگفت : افراد تحت حمایتی دارای مشکلات حقوقی به کانون وکلا معرفی می شوند و وکلای نیکوکار به ارائه خدمات و پیگیری پرونده آن‌ها اقدام می کنند.
کرانی بابیان اینکه در ۱۹ شهرستان از استان اصفهان میزهای خدمت حقوقی باهدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل‌شده است ، افزود : میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده و مشکلات حقوقی ، ناتوانی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.

وی تلاش درزمینه کاستن از هزینه‌های دادرسی و کارشناسی مددجویان را از دیگر خدمات حقوقی کمیته امداد اصفهان اعلام کرد وگفت : در نیمه نخست امسال بیش از ۴۸۷ مورد در جهت معافیت هزینه‌های دادرسی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان در پایان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در کنار ارائه خدمات حقوقی را آگاهسازی و آموزش مددجویان دانست وگفت : ۹۲۷ نفر در شش‌ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/م

همکاری ۱۰۴ وکیل و حقوقدان نیکوکار با کمیته امداد اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.