سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمری: وزارت ورزش و جوانان به پرتوآذر در رقابت های قهرمانی جهان کمک نکرد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: کمک هزینه‌ای که وزارت ورزش قول آن را داده بود به پرتو آذر تعلق نگرفت.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تنها نماینده ایران در قهرمانی جهان کوهستان بیان کرد: فرانک پرتوآذر تنها نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جهان کوهستان قرار بود با مساعدت وزارت ورزش و جوانان کمک هزینه ای برای سفر او به سوئیس در نظر گرفته شود. پیش از اعزام به  سوئیس برای شرکت در بازی های قهرمانی جهان کوهستان ، در جلسه وزارت ورزش و جوانان با فریبا محمدیان معاون امور بانوان درباره صدور مجوز شورای برون مرزی صحبت شد تا در نهایت به پرتوآذر ارز دولتی تعلق بگیرد .

او افزود : محمد داورزنی معاون ورزش قهرمانی موافقت شفاهی خود را در راستای حمایت مالی  از پرتوآذر   اعلام کرده بود  . اما در نهایت  مجوز صادر نشد و ارز دولتی به این بازیکن تعلق نگرفت و  در آخر فدراسیون مجبور شد 600 یورو از بودجه خود را برای هزینه ی سفر به او بپردازد.

قمری درباره تور دوچرخه سواری آذربایجان گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان فرصت مناسبی است  تا نمایندگان تیم های خارجی حاضر در این مسابقات از شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام بازدید داشته باشند. تور ایران – آذربایجان بدون شک در رشد و توسعه رشته دوچرخه سواری در ایران و خاورمیانه تاثیر بسزایی داشته است.


بیشتر بخوانید :پرتوآذر: عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان از خود ارائه دادم

وقتی سرعت چرخ زندگی با رکاب دوچرخه تنظیم می‌شود

محمودی: مهمترین مسابقات دوچرخه سواری برای ما بازی‌های آسیایی است


انتهای پیام/

اظهارات خسرو قمری درباره کمک وزارت ورزش و جوانان به پرتوآذر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.