سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۲۰۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه در بروجرد

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۰۴ هزار و ۲۰۰ نفرساعت آموزش‌های مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان به صورت رایگان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  رضا دادگر گفت: این میزان مهارت به یک هزار و ۹۸ کارآموز درمرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) و واحد‌های وابسته به این مرکز ارائه شده است.

وی اظهار داشت: ۹۵ هزار و ۲۴۴ نفرساعت آموزش برای ۴۰۹ مهارت آموز در مرکز ثابت امام علی (ع) و ۷ هزار و ۳۹۴ نفرساعت برای ۹۰ دانشجو در واحد جوار دانشگاهی این شهرستان ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بروجرد بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۴۸ نفر در پادگان‌های ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی ۱۷ هزار و ۳۴ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

دادگر اضافه کرد: ۶ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش به ۳۴ نفر آموزش در سکونت گاه‌های غیر رسمی و ۱۴ هزار و ۶۲۶ نفر ساعت به ۱۲۹ نفر دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع، کارخانجات و محیط کار واقعی ارائه شده است.

وی ادامه داد: امسال ۲۲ هزار و ۵۰۴ نفرساعت مهارت آموز برای ۸۶ مهارت آموز و ۵۰۴ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت آموزش معادل ۲۶ نفر دوره آموزش در شعب سیار شهری ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بروجرد گفت: در بخش آموزش به زندانیان و نیز مراکز ترک اعتیاد تحت پوشش بهزیستی ۳۵ هزار و ۴۵۸ نفر ساعت آموزش برای ۱۷۶ نفر دوره برگزار شد.

دادگر افزود: حرکت در مسیر مهارت آموزی موجب پرورش نسلی ماهر و کارآفرین درعرصه فضای کسب و کار می‌شود و علاوه بر ایجاد تحول در زمینه‌های اجتماعی، زمینه ساز تقویت تولید ملی و اقتصادی نیز می‌شود.

انتهای پیام/د

۲۰۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه در بروجرد ارائه شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.