سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال؛

اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای توسعه فوتبال دارد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای توسعه فوتبال دارد و بزرگانی فوتبالی همچون علی دایی و انصاری‌فرد را به دنیا معرفی کرده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: هدف از سفر به اردبیل حضور در مجمع سالانه فوتبال و اهتمام ویژه مسئولان برای رشد و توسعه فوتبال اردبیل است که امیدواریم به نتایج خوبی برای رشد فوتبال برسیم.

وی تصریح کرد: فضای خوبی برای تیم داری در لیگ دسته دو کشور وجود دارد و در سفر به اردبیل تصمیمات لازم با مسئولان استان و فدراسیون فوتبال اتخاذ می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: خوشبختانه در شاخصه‌هایی که به هیئت فوتبال استان اردبیل واگذار شده بسیار خوب عمل شده و مخصوصا در فوتبال پایه هیئت فوتبال استان عملکرد خوبی داشته است.

تاج بیان کرد: در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اردبیل با حضور مسئولان استان و فدراسیون فوتبال تصمیمات خوبی برای رشد فوتبال استان اتخاذ می‌شود.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال دارد و  این امر توسعه فوتبال را رقم زده و با این ارتباط تنگاتنگ توسعه فوتبال مضاعف می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: هم‌اکنون ارتباط با وزارت ورزش و جوانان در بهترین سطح قرار دارد و امیدواریم به اهداف خود در فدراسیون فوتبال که پیشرفت و توسعه است دست یابیم.

تاج تصریح کرد: بسیاری از اعزام تیم‌های ملی فوتبال با ارز 16 هزار تومانی انجام یافت و خوشبختانه قبول کرد که ارز موزد نیاز فوتبال را تامین کننده که از این امر بسیار خوشحالیم.

وی افزود: اعزام تیم ملی نوجوانان به مالزی، تیم ملی بانوان به تاجیکستان و اعزام به آرژانتین با دلار 16 هزار تومانی تامین شد و 75 درصد هزینه فدراسیون ارزی و 25 درصد ریالی بوده است.

تاج گفت: خوشبختانه دولت حمایت خوبی از فدراسیون فوتبال دارد و این امرمناسب است که دولت ایجاد شور و نشاط را با استفاده از ظرفیت فوتبال مبنای کار قرار داده است.

انتهای پیام/ح

دولت حمایت خوبی از فدراسیون فوتبال دارد

برچسب ها: فوتبال ، لیگ کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.