سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به بام لرستان

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات گردشگری جهت احداث تاسیسات، تجهیزات و زیرساخت‌های بام خرم‌آباد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران این شهرستان به بازدید‌های استاندار از بام لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: امسال یکی از اقدامات استاندار لرستان برای بام، تامین اعتبار یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان برای مراقبت، نگهداری، آبیاری و تولید نهال بام بوده است.

وی از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط استاندار از محل اعتبارات گردشگری به بام لرستان خبر داد و افزود: این اعتبار جهت احداث تاسیسات، تجهیزات و زیرساخت‌های بام خرم آباد اختصاص یافته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با بیان اینکه استاندار توسعه بام لرستان را به مساحت ۱۰۰ هکتار با کشت گونه‌های مثمر را به منابع طبیعی ابلاغ کرده است عنوان کرد: علی‌رغم بی مهری‌های سال‌های گذشته به بام لرستان، استاندار لرستان به مجموعه بام توجه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: به کارگیری مشاور جهت تهیه طرح و جانمایی پروژه‌های اقتصادی و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال در مجموعه بام لرستان از دیگر دستورات استاندار لرستان به منابع طبیعی بوده است.

انتهای پیام/د

بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به بام لرستان اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.