سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان نطنز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : تلاش خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان نطنز انجام شده است و در هفته گذشته 8 سایت پهن باند تلفن همراه در روستاهای اهداف گردشگری این شهرستان در دسترس قرار گرفت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در جلسه شورای اداری نطنز اظهار کرد : مشکلات در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی به‌ عنوان یک مطالبه در سطح شهرستان وجود داشت که به‌ هر حال توسعه زیرساخت‌های ارتباطی زیربنای توسعه سایر قسمت‌هاست و با توجه به ظرفیت بزرگ گردشگری مذهبی و بوم گردی که از قدیم‌الایام در این منطقه وجود داشته و مراسم بسیار خوبی برگزار می‌شده باید به آن توجه کرد.

وی افزود : اگر بخواهیم این ظرفیت‌ها فعال شود و توسعه اقتصادی پیدا کند باید به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی توجه کنیم ، تلاش خوبی برای زیرساخت‌ها در این شهرستان انجام شد که در هفته گذشته 8 سایت پهن باند موبایل در روستاهای اهداف گردشگری افتتاح شد و در دسترس قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در 20 روستا توسعه خدمات ارتباطات توسعه مخابرات متوقف‌شده و چند روستا هم فاقد ارتباطی تلفن همراه است که مقرر شد در اسرع وقت پیگیری و حل شود ، این شهرستان عنوان اولیاالله را دارد و وجود امام‌زادگان واجب‌التعظیم شاه سلطان حسین و آقا علی عباس و سایر امام‌زادگان در این شهرستان نشان از علاقه این مردم به اهل‌بیت و انقلابی بودن و تقدیم شهدا به انقلاب است.

وی بیان کرد:  شرایط تخصصی در حوزه ارتباطات شهرستان قابل‌توجه بوده و راضی‌کننده است و موارد باقیمانده را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا به اتمام برسد.

آذری‌جهرمی گفت : با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کمک خوبی به بحث گردشگری می‌شود و باید از فضای مجازی عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر در این حوزه استفاده شود تا ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی اضافه کرد: وقتی توسعه گردشگری اتفاق بیافتد قطعاً اقتصاد رشد و شکوفایی خوبی پیدا می‌کند، تلاش می‌کنیم که مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی در خدمت توسعه گردشگری و اقتصاد این شهرستان قرار بگیرد و مشکلات باقی‌مانده تا پایان سال حل و برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/م

سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.