سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی حق پایمال شده ایران را در سازمان ملل مطرح کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت:روحانی به عنوان نماینده ایران باید پیام پشتیبانی کشورمان از همه مظلومان عالم را به دیگر کشورها برساند.

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر روحانی به نیویورک اظهار کرد: رئیس جمهور باید حق پایمال شده مردم ایران به دلیل دشمنی های آمریکا مطرح کند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما تهدیدی برای کشورهای منطقه نیستیم، گفت: روحانی به عنوان نماینده مردم ایران باید پیام استقلال و پشتیبانی کشورمان از همه مظلومان عالم را به دیگر کشورها برساند، فشار هایی که آمریکا بر ما وارد می کند برای ما تهدید نیست بلکه تهدید همه بشریت است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره بدعهدی های آمریکا و موضع رئیس جمهور نسبت به این مسئله در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: موضع روحانی در این باره باید کاملا مطالبه‌گرانه باشد، روحانی باید مطرح کند که ما با وجود نا امیدی به آمریکا برای با آنها مذاکره کردیم تا به مردم ثابت شود که اهل گفت‌و گو هستیم اما آمریکا همانطور که انتظار می‌رفت بر عهد خود نماند و بدعهدی کرد.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا به عهد و پیمان خود در برجام و دیگر توافق نامه‌های بین‌المللی عمل نکرده است باید در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شود، تا کشورهای دنیا از حقوق پایمال شده  ایران در برابر آمریکا دفاع کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.