فعال سیاسی اصولگرا گفت: به اروپا عتماد نداریم، چراکه اروپایی ها سیاست دوگانه دارند و قطعا منافع آنها با آمریکا گره خورده است.

اروپایی ها سیاست دو گانه دارند/قطعا منافع آنها با ایالات متحده گره خورده است/ملاحظات روحانی نسبت به کابینه اش باعث عدم درک مشکلات روز افزون کشور می شودلاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره سخنان رهبری درباره قطع امید از اروپا اظهار کرد: مانند گذشته به اروپا اعتماد نداریم، چراکه اروپایی ها سیاست دوگانه دارند و قطعا منافع آنها با آمریکا گره خورده است، از سوی دیگر شفاف کار نمی کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: اروپایی‌ها سابقه خوبی در عمل به تعهداتشان ندارند، خصوصا انگلیس، همچنین دیگر کشور‌های اروپا هم قابل اعتماد نیستند، اگرچه به آنها امیدی نیست، اما ما باید پیگیر برجام باشیم تا محکی برای صداقت و وفای به عهد کشور‌های مختلف ۱+۵ باشد.

نماینده سابق مجلس گفت: نباید روی اروپایی ها سرمایه گذاری کرد، چرا که در گذشته نتیجه این کار را دیده ایم و آزموده را آزمودن خطا است، با اروپایی ها قهر نیستیم، اما عبرت از گذشته امری لازم و ضروری است و تا زمانی که صداقت و حسن نیت اروپایی ها ثابت نشده ما باید شکاکانه با آنها رفتار کنیم.

افتخاری با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر به کارگیری نیروهای جهادی در دولت تصریح کرد: دولتمردان خصوصا رئیس جمهور باید جهادی کار کنند، به این معنا که بدون فوت وقت و فرصت سوزی وارد عرصه شوند، مدیران اجرایی باید با روحیه جهادی، شبانه روز، خستگی نا پذیر، با تخصص و مردمی باشند، چراکه ما در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم.

وی افزود: پیروزی در دفاع مقدس به دلیل روحیه جهادی رزمندگان آن زمان بود، اکنون در بحث اقتصاد باید با روحیه جهادی مشکلات را حل کرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: شاید آقای روحانی برای تغییرات در کابینه شناخت ندارد، که در این صورت باید از افراد عالم کمک بگیرند، یا اینکه ملاحضاتی نسبت به افراد موجود دارد، که مانع درک مشکلات روزافزون و حساسیت موقعیت کشور می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ملاحضه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
مردم خسته شدن
آخرین اخبار