سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ساخت 233واحد مسکونی زلزله زده در قصرشیرین پایان یافت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین از پایان عملیات ساخت 233 واحد مسکونی شهری و روستایی زلزله زده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین  با بیان اینکه  از مجموع این واحدهای تازه احداث شده، 13 واحد در مناطق شهری و 220 واحد نیز در مناطق روستایی است گفت: در جریان زلزله  سال گذشته ، 960 واحد شامل 650 واحد مسکونی شهری و 310 واحد مسکونی روستایی قصرشیرین تخریب شد که عملیات آواربرداری 597 واحد شامل 291 واحد شهری و 308 واحد روستایی اکنون پایان یافته است.

وی بیان کرد: اکنون 627 واحد مسکونی شهری و روستایی قصرشیرین در مرحله پی کنی، 597 واحد در مرحله پی سازی، 484 واحد در مرحله اسکلت بندی، 357 واحد در مرحله دیوار چینی، 366واحد در مرحله سقف گذاری و 315 واحد نیز در مرحله گچ و خاک است.

معاون فرماندار قصرشیرین در ادامه از معرفی پنج هزار و 186 تن از مالکان واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله 7.3 دهم ریشتری 21 آبان  برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل این شهرستان خبر داد.

رضایی افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک های عامل، مالکان پنج هزار و 55 واحد مسکونی با عقد قرارداد با بانک های عامل، موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز شدند.


وی اضافه کرد که از مجموع واحدهایی که تسهیلات ساخت و یا تعمیرات را دریافت کرده اند، 479 واحد احداثی و چهار هزار و 112 واحد نیز تعمیری است.

او گفت: در مجموع تاکنون 40 میلیارد و 770 میلیون تومان تسهیلات برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله پارسال اختصاص یافت که از این میزان 35 میلیارد و 394میلیون تومان جذب شده است.
وی همچنین از تشکیل پرونده برای یک هزار و 263 مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون برای 308 واحد مسکونی شهری و 10 واحد تجاری قصرشیرین توسط شهرداری نیز پروانه ساخت صادر شده است.

انتهای  پیام/ز


تشکیل پرونده برای یک هزار و 263 مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.