سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی خراسان جنوبی

برنامه های گرامیداشت هفتهدفاع مقدس توسط فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند تشریح شد . 

شجاعی مندی فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت :نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی است به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و روح بلند و ملکوتی شهیدانی که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) ایستادند و با ایستادگی خود عزت امروز و تعالی فردا را به ارمغان آوردند .

وی افزود : هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی با اشاره به اینکه   این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد .

وی به برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس اشاره نمود و گفت : بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس و شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدای جنگ تحمیلی ، تجلیل از ایثارگران همکار شاغل، شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است .

فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند  برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس ، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و محرم، برپایی ایستگاه توزیع چای صلواتی در محل اداره و شرکت در مراسم عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ ط آ

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس

 
 
برچسب ها: دفاع مقدس ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.