سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Xiamo Mi 8 وارد بازار شد

شیائومی فروش گوش جدیدش را در سایت خود آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شده و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش، چین را به‌دست آورده و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شده است. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی بعدها وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.

شیائومی خانواده Mi 8 خود را با دو نسخه دیگر - Mi 8 Pro و Mi 8 Lite گسترش داد. در حالی که مدل قبلی در حال حاضر با نام Mi 8 Explorer در حال فروش است،نسخه آخر آن بالاخره در سایت شرکت به مشتریان فروخته می‌شود. شیائومی این دستگاه را در سه مدل، بسته به رام و حافظه - 4/64 گیگابایت، 6/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت ارایه می دهد.

قیمت‌ها به ترتیب از 205 دلار (175 یورو) تا 290 دلار (250 یورو) است. این تلفن‌همراه با دوربین افقی دوگانه و Snapdragon 660 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی موجود است، هر چند مدل ارزان این تلفن‌هوشمند تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیائومی تنها یکی از مکان‌هایی است که می‌توان Mi 8 Lite را از آن‌جا خریداری کرد. این تلفن‌هوشمند در سایت‌‌های JD.com ، Suning و دیگر مرجع فروش‌های آنلاین و آفلاین فروخته می‌شود.

 


بیشتر بخوانید: نرم‌افزاری که زبان اشاره را همزمان ترجمه می‌کند +فیلم


انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.