سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با گرانفروشی در بوشهر

استاندار بوشهر با بیان اینکه برخی گرانی‌ها ناشی از ضعف مدیریت است گفت: مدیران مرتبط باید با تمام ظرفیت ورود کنند تا مشکل گرانی‌ها برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند دوشنبه‌شب در نشست کمیته تنظیم بازار استان بوشهر با تسلیت شهادت جمعی از مردم در حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: نظام اسلامی از روز استقرار تاکنون خسارت زیادی از تروریسم متحمل شده و کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند پشت پرده این جنایات هستند.

وی افزود: بدون تردید این حرکت‌های کور روی اقتدار نظام تاثیری ندارد و نظام اسلامی با قدرت در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد و امیدوارم خداوند به خانواده‌های داغدیدگان این حادثه صبر بدهد.

استاندار بوشهر به وضعیت بازار در استان اشاره و با تاکید بر لزوم مقابله با گرانفروشی خاطر نشان کرد: برخورد سریع و قاطعانه با گرانفروشان به ویژه در چند کالای اساسی که اخیرا صورت گرفته باید انجام شود و تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذیربط باید ورود کنند و مقابله جدی و سریع صورت گیرد تا آرامش به بازار برگردد.

گراوند تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که همه باید کمک کنند و همه مدیران باید با جدیت در راستای آرامش و آسایش مردم گام بردارند و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

وی گفت: در شرایط سخت است که مدیران می‌توانند خود را نشان دهند و از همه مدیران انتظار داریم در حوزه کاری خود به بهترین کیفیت فعالیت کنند و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم اهتمام ورزند.

گراوند یادآور شد: این مقطع خاص را باید با مدیریت صحیح پشت سر بگذاریم و باید شبانه‌روز برای مشکلات مردم، وقت بگذاریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

استاندار بوشهر بر لزوم هم‌افزایی مدیران تاکید کرد و ابراز داشت: در بحث برخی کالا‌ها و اقلام، باید مدیران هم‌افزایی داشته باشند تا کار‌ها تسریع شود و مشکلات مردم مرتفع شود.

گراوند با بیان اینکه برخی گرانی‌ها ناشی از ضعف مدیریت است گفت: مدیران مرتبط باید با تمام ظرفیت ورود کنند تا مشکل گرانی‌ها برطرف شود.

وی خواستار تشکیل منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار در شهرستان‌ها شد و افزود: فرمانداران باید ورود مناسبی داشته باشند و بازار را به طور صحیح مدیریت کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر در تامین دارو هیچ مشکلی نداریم خاطر نشان کرد: دارو‌های مورد نیاز به اندازه کافی در داروخانه‌های استان تامین شده و هیچ مشکلی در تامین و توزیع دارو نداریم.

گراوند تاکید کرد: مهم‌ترین دغدغه من امنیت و آرامش مردم است و برای تحقق این مهم از همه ظرفیت و پتانسیل موجود بهره می‌برم و از مدیران تمام دستگاه‌ها نیز انتظار دارم در تامین امنیت و آرامش مردم شبانه‌روزی کار کنند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.