سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارسیستان وبلوچستان:

بانک‌ها از واحد‌های تولیدی استان حمایت کنند

استاندار سیستان وبلوچستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان حمایت و تعامل بانک‌ها با واحد‌های تولیدی استان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سیددانیال محبی درسومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بر تعامل بانک‌های سرمایه گذار با واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: مشارکت بانک‌ها با واحد‌های تولیدی نه تنها در ابتدای کار بلکه در تمام مدت فعالیت واحد تولیدی ادامه داشته باشد و بانک‌ها هدایت، راهنمایی و تشویق واحد تولیدی را در حین فعالیت نیز ادامه دهند.

وی ادامه داد: با تعامل مثبت بانک‌ها از رکود واحد تولیدی و به تعویق افتادن تسهیلات بانک و تملک واحد تولیدی توسط بانک مشارکت کننده جلوگیری می‌شود.

محبی در بخش دیگری از سخنان خود بر تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و افزود: در راستای حفظ اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، تامین آب و برق و گاز در شهرک‌های صنعتی باید به صورت مطلوب تامین شود.

استاندار هوشمندی و وجود سرمایه را از ملزومات حوزه اقتصاد دانست و افزود: هوشمندی لازمه فعالیت اقتصادی است و هر فردی که در حوزه تولید سرمایه گذاری می‌کند باید به گونه‌ای با شرایط پیش برود و پازل‌هایی را ایجاد کند که بتواند توان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان، ورود رشته‌های دانشگاهی را در حوزه صنعت استان ضروری دانست و بر تعامل مسئولین مرتبط با واحد‌های تولیدی در راستای حل معضلات و مشکلات مبتلابه واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

وی همچنین تلاش مضاعف مسئولین را در راستای رفع کمبود‌ها با توجه به شرایط خاص استان خواستار شد و افزود: استان سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های کم برخوردار است و این موضوع توجه و تلاش بیشتر مسئولین را برای رفع کمبود‌ها می‌طلبد و توجه به مناطق مرزی استان بیش از دیگر مناطق ضرورت دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه کمبود مواد اولیه واحد‌های تولیدی، مشکلات مرغداری‌ها و واحد‌های دامی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

استاندار سیستان وبلوچستان حمایت و تعامل بانک‌ها با واحد‌های تولیدی استان را خواستار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.