سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موکب احمد بن موسی (ع) میزبان روزانه پنج هزار زائر اربعین

دبیر اجرایی موکب احمدبن‌موسی (ع) گفت: موکب احمدبن‌موسی (ع) روزانه آمادگی پذیرایی از ۵ هزار زائر را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلسه هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی «احمد بن موسی (ع)» در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

مسعود راستی دبیر اجرایی این موکب، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال ۹۶، برنامه‌های اجرایی این موکب در اربعین ۹۷ را تشریح کرد و از آمادگی این موکب برای پذیرایی از ۵ هزار زائر در روز خبر داد.

همچنین در این مراسم، آیت‌الله دژکام مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی‌نظیر برای ملت‌های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تاکید کرد.

رئیس هیات امنای موکب احمد ابن موسی (ع) گفت: ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، فرصتی مغتنم است که باید از آن در جهت ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی با مسلمانان دیگر کشور‌ها بهره گرفت.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: در ایام اربعین حسینی، از بیش از سی کشور اسلامی شاهد حضور و اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان در مراسم پیاده‌روی هستیم که باید قدر این فرصت را بدانیم و برای بهره‌گیری و ارتباط مستمر و مناسب با مسلمانان دیگر کشور‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: علاوه بر این موکب، باید از ظرفیت دیگر موکب‌هایی که از استان فارس در مسیر شهر مقدس کربلا در خاک ایران و یا عراق برپا می‌شوند نیز بهره گرفت و برای خدمات‌رسانی و ارائه محتوای مطلوب فرهنگی به زوار حسینی، تلاش و برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد.
انتهای پیام/ر

موکب احمدبن‌موسی(ع) روزانه آمادگی پذیرایی از ۵ هزار زائر را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.