سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز همدردی امام جمعه باغملک با خانواده های حادثه ترور

امام جمعه باغملک با خانواده های شهدای ترور اهواز ابراز همدردی کرد و گفت:تا دیروز این شهدا به خانواده هایشان تعلق داشتند اما از امروز، شهدای 31 شهریور اهواز، در حافظه ملت ایران جای گرفت.

حجه الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: اینکه پیامبر اسلام علم را سلطان می نامد به این دلیل است که با دست یافتن به علم و دانش می توان سلطنت کرد و درمیان کشور های جهان سرآمد باشیم.

وی ضمن گرامیداشت شهدای حمله تروریستی روز گذشته اهواز و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت :این حادثه نشان داد که  اگر حواسمان نباشد و غفلت کنیم دشمن عقب نشینی نمی کند و هدف جبهه استکبار ترساندن ملت ایران است و شما دانش آموزان عزیز در جایگاه حضرت علی اکبر(ع) قرار گرفته اید و خونخواه اصلی این شهدا شما هستید.

حجت الاسلام والمسلین هاشمی نژاد افزود: تا دیروز این شهدا به خانواده هایشان تعلق داشتند اما از امروز، شهدای 31 شهریور اهواز، در حافظه ملت ایران جای گرفته و خون این عزیزان با شهدای کربلای حسینی آمیخته است.

 وی در پایان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان ، خوب درس خواندن را وظیفه اصلی آنان قلمداد کرد واز درگاه پروردگار برای آنان آرزوی صحت و موفقیت کرد.

انتهای پیام/م

حضور امام جمعه باغملک در آیین بازگشایی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.