مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۱۵ هزار نوآموز پیش دبستانی و پایه اول دبستان سال تحصیلی جدید را در خوزستان آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: 215 هزار نوآموز پیش دبستانی و پایه اول دبستان سال تحصیلی را در خوزستان آغاز کردند که از این تعداد 105 هزار نفر دانش آموز بدو ورود به پایه اول و 110 هزار نفر نوآموز پیش دبستانی هستند

وی افزود: انتظار ما این است که اولیای دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی حضور فعالی در فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس داشته باشند تا مدارس بتوانند با موفقیت به رسالت خود عمل کنند. 

تقی زاده عنوان کرد: فعالیت های موجود در آموزش و پرورش خوزستان بر اساس اولویت های 20 گانه آموزشی و تربیتی تدوین شده در برنامه توسعه آموزش و پرورش صورت می گیرد و اولویت های علمی و آموزشی بسیار خوبی در این برنامه توسعه در نظر گرفته شده است و در همه مدارس و آموزشگاه ها آمادگی اجرای این برنامه وجود دارد.

وی گفت: کتاب های درسی نیز بین دانش آموزان توزیع شده است و اگر در منطقه دورافتاده ای هنوز کتب درسی به دست دانش آموزان نرسیده ، در روز اول بازگشایی مدارس این کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

تقی زاده تصریح کرد: 1 میلیون و 100 هزار دانش آموز در استان در ابتدای سال تحصیلی وارد مدارس می شوند که نیمی از  آن ها را دانش آموزان دختر تشکیل می دهند.

انتهای پیام/م

نواخته شدن زنگ شکوفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.