سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛

مردم اهواز بارها طعم تلخ ترور راچشیده اند

حادثه ناگوار تروریستی صبح دیروز و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان که در میان آنان کودکان نیز حضور دارند مایه تاثر و اندوه ملت ایران گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت:مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بار‌ها و بار‌ها طعم تلخ ترور را چشیده اند.

وی افزود:در سالروز آغاز دوران دفاع مقدس، خوزستان مهد رشادت‌ها و دلیرمردان، باری دیگر کانون حملات ناجوانمردانه گروهک‌های معاند تروریستی قرار گرفت و خاک آن به خون مردم مظلوم اهواز رنگین شد، گروه‌های تروریستی که به حمایت دول استعماری، با حمایت کشور‌های عربی متخاصم منطقه، ملت بزرگ ایران را بار دیگر داغدار کرد و گذر زمان ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی به رغم حمایت از صدام علیه ایران نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

دراین پیام آمده است:  در عصر حاضر هراس از گسترش پیام انقلاب آن‌ها را وادار به دشمنی با نظام اسلامی از طرق غیر انسانی و ضد بشری کرده است و در نهایت وحدت و صلابت مردم شریف ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.

موحد اظهارداشت:دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر از پیش چه در داخل مرز‌های کشور و چه در خارج به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/ح

پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان درمحکومیت حادثه تروریستی اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.